лого дизайн, дизайн на лого

Дизайнът на логото олицетворява лицето на компанията. То отразява същността на фирмата и е изразител на посланието й към клиента. Запазеният знак на фирмата е визитката, по която Ви разпознават и разграничават от масата компании, конкуриращи се на пазара. Затова е добре да се доверите на професионални дизайнери за изработка на фирмено лого. Те имат необходимия опит и могат да пресъздадат идентичността на компанията по начин, който да я представи в подходящата светлина.

Виж галерия >

По логото ще ги познаете!

Често се случва на фирмите да направят редизайн на лого или пък тотално да го сменят с ново. В тези случаи, първоначалните потребителите не могат да асоциират новото лого със съответната фирма. Възникват или упреци, или големи похвали. Защо се получава така? Именно поради причината, че компанията си е изградила определен образ чрез своето лого. Виждаш го и в съзнанието ти изниква фирмата. Този пример е показателен за влиянието на логото върху начина на възприемане от клиентите.

Съществуват 4 основни типа запазени знаци

1. Символни

Символните запазени знаци представляват стилизация на определен символ. Това може да е животно, растение, силует, включително и някаква абстрактна фигура. Стилизацията представлява опростяване или усложняване на формата или цвета. Пример за символни лога са Apple, повечето марки автомобили, логото на СЗО.

2. Абревиатура

Логото тип абревиатура представлява най-често комбинация от първите букви от името на фирмата. Примери за такъв тип лога са: AEG, HP, IBM, 3M (заиграване със съкращаването на Minnesota Mining Manufacturing)

3. Словесни

Словесният тип лого дизайн представлява изписване на пълното наименование на фирмата. Това не изключва графично модифициране на някоя или всички букви. Възможно е да липсват части от буквите или те да са позиционирани по нестандартен начин. Типични примери са: Samsung, Siemens, Panasonic, Hilti, Desigual

4. Комбинирани

Комбинираните запазени знаци включват в себе си съчетания от първите три типа. Примери за такива лога са: Bosch, Microsoft, Amazon, Nike, Adidas, ТМАРКЕТ

Как работим в Медия Дизайн?

Рекламна агенция Медия Дизайн предлага лого дизайн и редизайн. Нашите дизайнери се стремят да създават лога, които да се помнят и да предават точно фирменото послание. Те реализират проекти за компании от различните браншове – заведения, хотели, строителни фирми, модни къщи, магазини, аграрни и земеделски фирми, IT фирми и други. Може да разгледате изпълнени проекти в галерията с фирмени лога. При изработката на дизайн на лого, всеки детайл е от значение за правилното възприемане – дейност на фирмата, общност от потребители, продукти и т.н. Професионалистите на Медия Дизайн са фокусирани върху оригиналното и ясно представяне, така че логото не само да се хареса на клиента, но и да отразява идентичността на компанията, като допринесе за бъдещия успех на бизнеса.

проектиране и дизайн на запазен знак

Етапи от процеса на изработка на лого:

Етап 1: Консултация и запознаване с бизнеса на клиента

Провеждаме консултация на място или по телефона между клиента и дизайнера, с цел изчерпателно запознаване с желанията на клиента, бизнеса и нуждите на проекта, за ефективно и бързо достигане до крайния резултат – фирменото лого.

Етап 2: Скициране на идеите

На база проведената консултация и професионалния ни опит, изготвяме концепции, подходящи за за вашето лого, с които да представим идентичността и силните ви страни.

Етап 3: Дигитализиране във векторен формат

Избираме тези варианти, които най-добре ще ви представят и отличат пред конкуренцията и ги доразвиваме във векторна програма.

Етап 4: Обратна връзка от клиента

Изпращаме по имейл готовите варианти във формат .JPG, след което обсъждаме с вас кой вариант най-много ви допада.

Етап 5: Нанасяне на корекции

Ако одобреният вариант има нужда от малка доработка, логото се променя и отново се изпраща по имейл за одобрение.

Етап 6: Финализиране

След като сте потвърдили окончателния дизайн, ви се изпращат всички файлове в резолюции и цветови профили за печат и уеб.

Каква е цената за лого дизайн?

Нашата ценова оферта за изработка на фирмено лого е 600 лв. без ДДС.


Колко варианта ще получа?

Цената за лого дизайн включва творческия труд по създаване на 3 дизайн концепции (варианта), с възможност на две дребни доработки (които категорично не променят графичната композиция). При всяко едно задание, дизайнерът вниква в смисъла на бизнеса – сфера на дейност, достойнства и силни страни на фирмата, целеви групи клиенти, типография, бранд цветове, графичен стил и т.н. След това изследва няколко идеи и представя най-добрите на клиента. Дългогодишният ни опит показва, че в над 90% от случаите, първият вариант за дизайн на запазен знак е този, който остава и окончателен. Разгледайте галерията за лого дизайн, изпълени от Медия Дизайн.


Кой ще ми проектира логото?

В нашата фирма работят дипломирани дизайнери (вишисти) с над 20-годишен стаж в графичния дизайн. Автори са на много от логата на фирми и учреждения в България. Ние не използваме автоматични уеб системи за проектиране на лога. Всеки един лого дизайн е творчески продукт на индивидуален подход.


Кога стартираме изработката на лого?

След като сме получили 100% от сумата за изработка на лого по издадената фактура (заплаща се авансово), дизайнерът, с който сте направили консултация, стартира работа.


Какъв е срокът на изработка?

Стандартно срокът за изработка е 10-12 работни дни. Разбира се, продължителността зависи от сложността на проекта, която се влияе от редица фактори като: дали ще има графичен елемент или логото ще бъде изцяло текст, дали ще бъде рисувано, колко ще са езиковите версии и пр.


Какво е нужно, за да направя задание за проектиране на лого?

Добре е предварително да сте уточнили следните въпроси:

  • Какъв цвят според вас е най-подходящ за вашето ново лого?
  • Искате ли по-изчистен или по-орнаментен дизайн на фирмено лого?
  • В коя сфера на дейност (ще) оперира вашата фирма?
  • Каква е таргет групата на клиентите на вашите продукти (луксозни или масови стоки/услуги)?
  • Искате ли със запазения знак да подчертаем регионалния характер на продуктите или услугите Ви?

Препоръчително е да ни изпратите лога на ваши конкуренти. Възможно е, съвсем неумишлено, да проектираме лого, което да напомня на това на Ваш конкурент, затова е добре да ни информирате, с цел да избегнем подобни ситуации.

От друга страна ще е полезно за нас да ни изпратите лога, които харесвате. Така ще се ориентираме какъв е вашият вкус и какъв запазен знак ще е най-подходящ за вас. В крайна сметка, важно е логото първо да се хареса от вас, а в последствие и от потребителската аудитория. Може да видите какви лога сме създали в нашата галерия.


В какви файлови формати ще получа логото?

При проектиране на лого предоставяме на клиентите лого дизайна в най-популярните дигитални формати за използването му в различни среди. На първо място изпращаме логото във формат .JPG, който е подходящ за web приложения, вмъкване в текстообработващи и презентационни програми. Другите формати, които ще ви изпратим са .EPS, .CDR и .PDF. Те вече са на векторна основа, подходящи за всички възможни приложения – от изрязване на надписи от фолио, през бродерии и изработка на обемни букви и табели. Векторното лого изглежда еднакво добре, когато е поставено на различни фонове или се преоразмерява, без загуба на качеството му.


Как да съм сигурен, че ще харесам логото?

Използваме подход, който включва вашето активно участие и обратна връзка. В началото провеждаме детайлна консултация с вас, за да разберем вашите предпочитания, бизнес цели и уникални характеристики. След това, в хода на дизайнерския процес, вашата активна роля е ключова. Имате възможността да изразите вашите впечатления, предложения и корекции. Нашата цел е да ви предоставим логото, което точно отразява вашия бранд и отговаря на вашите очаквания.


Как се таксува всеки допълнителен вариант на логото?

Ако има нещо, което не ви харесва в първоначалните варианти, сме отворени за допълнителни корекции и възможност за създаване на нови концепции. В пакетната цена за дизайн на лого са включени две корекции. Опитът ни показва, че те са в рамките на допустимото. А натрупването на много такива, води до напълно нов вариант. Всеки следващ вариант на лого, се заплаща по 100 лв. без ДДС.

Вашето мнение е от значение, и работим усърдно, за да гарантираме, че логото ще бъде точно такова, каквото сте си представяли. Всеки етап от процеса на дизайн е съобразен с вашите желания и предоставя възможност за регулиране на детайлите, докато не сте напълно удовлетворени от резултата.


Ако не си харесам логото, ще ми върнете ли парите?

Избирайки нашата рекламна агенция и квалифицирани специалисти за изработката на вашето лого, трябва да имате предвид, че заплащате предварително пълната сума за тази услуга, която включва трудът на дизайнерите за разработка на визуална концепция за представяне на вашата марка. Сумата от 600 лв. без ДДС, с която стартираме проекта за лого дизайн, не се връща.

Отново подчертаваме, че доверявайки се на нашия опит и екип, ние ще положим необходимите творчество, старание и разбиране, за да ви удовлетворим и достигнем до желаната от вас визия. Това е двустранен процес, в който ще си партнираме в името на бъдещия ви успех.


Изпълнени проекти на запазен знак

Разгледайте галерия с изпълнени проекти за дизайн на лого.