Клиент: Plasico IT superstore 

Дата: Ноември 2014

Гаранция: 3 години

Вид:

Осветление: Светодиоди G.O.Q. LED

Град: София

Plasico IT Superstore е повече от 10 години на българския пазар – време, за което се утвърждава като една от водещите марки за компютърна техника в страната. Компанията предлага настолни компютри, лаптопи, офис техника и оборудване от над 200 различни марки, така че да задоволи търсенето и желанията на своите клиенти. За още по-голямо удобство на клиентите, Plasico има и свой онлайн магазин. В него е публикувана цялата гама техника, която може да бъде закупена бързо и лесно от всяка точка на България.

Табели от еталбонд с вградени светещи букви с логото на магазин Plasico

Изработихме две табели от еталбонд за всеки от входовете на магазина за компютърна техника. Материалът е изцяло съобразен с визията на магазина, чийто колони и трегер са обкантени отново с бонд в същия светлосив цвят. Логото на Plasico представлява релефни обемни букви, вградени в табелата. Изпълнено е като „сандвич“ от два вида плексиглас с различни дебелини – прозрачен и опал, а лицето е апликирано зелено фолио за светещи реклами 3M Scotchcal Translucent 2330.

Осветлението е вградено в еталбондовите табели, напълно защитено от външни атмосферни условия. Клиентите от магазин Plasico заложиха на сигурно и качествено LED осветление – корейските светодиодните модули G.O.Q. LED. Те са доказали в практиката ни своята отлична трайност, издръжливост и освeтеност.

Атрактивни рекламни графики на всички витрини

За да бъде още по-ефектно брандирането на магазина, облепихме всички витрини с реклами на различни типове техника, предлагана от Plasico IT Superstore. Рекламните графики са отпечатани върху гланц фолио за дигитален печат 3M Scotchcal IJ25-10, подходящо за апликиране на стъкло и други гладки повърхности. То покрива плътно витрините и не пропуска светлина. Част от графиките, които се намират точно на входа на магазина, са отпечатани на перфо фолио. За разлика от 3M IJ25-10, то пропуска светлина и прозира, така че има видимост отвътре и отвън. С всички реклами от фолио се акцентира не само върху определени продукти, а се анонсира дейността на магазина.

Брандиран по този начин, магазинът за компютърна и офис техника стана достатъчно добре разпознаваем и привлекателен за клиентите.