През ноември 2024 г. екипът на Медия Дизайн успешно финализира цялостната външна реклама за втория магазин на GStroy в Пловдив — утвърден лидер в търговията със строителни и мебелни материали. Рекламните продукти включваха три надписа от светещи обемни букви, брандирани витрини и врати и забележително висок рекламен тотем. Проектът бе изпълнен навременно и с изключителна прецизност, като всяка инсталация бе съобразена с високите изисквания на клиента и дългогодишната му репутация. Нека проследим етапите на изграждане външната визия на GStroy:
Обемни Светещи Букви – Лицето на Магазина
Фасадата на новия магазин впечатлява с три мащабни надписа: GStroy (представляващ фирменото лого с емблематичния за него бобър), както и две допълнителни думи отстрани – „строителство“ и „градина“, ясно подчертаващи основните направления на дейността на компанията. Всички надписи са светещи, с лице, изработено от бял поликарбонат, върху който е апликирано транслуцентно фолио 3M SC3630-136 Lime Green, допълнено от фолио 3M SC3635-222 Dual-Color Film. С този избор на материали успешно постигнахме ефекта „ден и нощ“, а именно – през нощта буквите светят с цвят, различен от този на дневна светлина. Страниците са изработени от алуминий, което придава стабилност и елегантен завършек на конструкцията.
Надписът GStroy е с внушителните размери от 17,67 метра ширина на 4,74 метра височина, което го прави основен визуален акцент на фасадата. Надписите „строителство“ и „градина“ достигат съответно 6,62 метра на 59 сантиметра и 3,88 метра на 69 сантиметра. Всички елементи са изработени с изключителна прецизност и внимание към всеки детайл, като демонстрират професионализма и високия стандарт на работа на нашия екип.
Тотем, Представящ Бранда Отдалеч
Пред входа на обекта издигнахме тотем, изграден от три несветещи табели от бял бонд, всяка с размери 500 см на 220 см. Надписите са изрязани от качествено фолио 3M SC2080, което гарантира дълготрайна визия и устойчивост на атмосферни условия. Тотемът действа като стабилен ориентир и допълва цялостната бранд идентичност на обекта още преди клиентът да прекрачи прага му.
Брандиране на Витрините и Вратите – Финес в Детайла
За витрините и входните врати на магазина използвахме комбинация от перфофолио, фростед фолио и фолио с ламинат, като основната гама включва3М продуктите SC 50-12 и SC 2080-G16. Фолиото изобразява и бранд елементи, като гореспоменатия бобър, с които ефектно затвърждава визията на магазина. Използваните материали са не само естетични, но и изключително издръжливи, а професионалната апликация доведе до безупречните резултати, които се виждат на снимките тук.
Очаквайте съвсем скоро пореден вълнуващ проект – вътрешните рекламни елементи и цялостното брандиране на интериора на новия магазин на GStroy в Пловдив! Екипът на Медия Дизайн отново ще демонстрира висок стандарт, внимание към детайла и професионализъм във всяка стъпка!