Дизайн, който привлича вниманието

Нашите дизайнери подходиха с необходимата доза креативност и професионализъм, така че да създадат ефектен дизайн за цялостното брандиране на автомобила на Венера Козметикс. При този тип външна реклама е важно да се грабне вниманието на хората, за да се постигне реалния ефект. А той е следният – рекламното послание да достигне до широка аудитория от потенциални клиенти. Специфичното е, че времето на досега на рекламата с преминаващите е кратко, заради което най-важната информация трябва да се „набива” на очи. В дизайна на рекламното фолио за Венера Козметикс се преплитат няколко важни елемента, които издават посланието. Античната женска фигура и храмът символизират тайнственото и божествено ухание на ароматите, предлагани от парфюмерийната компания. Ефектният преливащ фон, облян в лилав цвят, наподобява преноса на сладостните ароматите из въздуха. Логото на компанията е разположено, така че с един поглед става ясно кой рекламира. Всички тези детайли на дизайна, превръщат брандираният автомобил в ефективно средство за реклама.

Атракция на паркинга и на път

Фирмените автомобили, брандирани с фолио, са „подвижна” реклама на компанията и нейните продукти. Наредени на паркинга на Венера Козметикс или в движение по пътищата на страната, рекламните коли са посредник между клиентите и фирмата. Техният елегантен и атрактивен външен вид представя компанията в най-добрата светлина. Затова заложете на разчупен дизайн, който прави впечатление! Това ще Ви гарантира желания успех.

Брандиране с качествено и трайно фолио

Трайността на рекламното фолио също е от голямо значение. Ние работим с 3M фолио, доказало качеството си на световния пазар. Облепен с такова рекламно фолио, автомобилът гарантирано ще изглежда добре за поне 3 години. А при желание на клиента да се направи смяна на визията на рекламата, фолиото може да се размонтира бързо и лесно, благодарение на специалното свойство на лепилото. Другият голям плюс е, че фолиото предпазва боята на автомобила и тя остава непокътната при въздействието на атмосферните условия.


Клиент:  Венера Козметикс


Дата: Август 2010